Application of discourse analysis theory to the teaching of writing to students at International Standard Programme-ULIS-VNU = Áp dụng lý thuyết phân tích diễn ngôn vào việc giảng dạy môn viết cho sinh viên Nhiệm vụ chiến lược. M.A Thesis Linguistics: 60

Title: Application of discourse analysis theory to the teaching of writing to students at International Standard Programme-ULIS-VNU = Áp dụng lý thuyết phân tích diễn ngôn vào việc giảng dạy môn viết cho sinh viên Nhiệm vụ chiến lược. M.A Thesis Linguistics: 60
Authors: Huỳnh, Anh Tuấn, supervisor
Vũ, Thùy Linh
Keywords: Kỹ năng viết;Ngôn ngữ;Tiếng Anh;Phương pháp giảng dạy
Issue Date: 2012
Publisher: University of Languages and International Studies
Abstract: 45 p. + CD-ROM
M.A. Thesis English Teaching Methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2012
Electronic Resources
The researcher’s underlying aim in carrying out this research is to find out problems in cohesion and coherence competence of student at International Standard Program (ISP) – ULIS – VNU and provide some recommendations to improve their writing competence; (...)
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40428
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Nhận xét

Bài đăng phổ biến từ blog này

Nghiên cứu về các đặc điểm ngữ nghĩa và ngữ pháp từ vựng trong truyện ngắn Ông biết tuốt của nhà văn Somerset Maugham. Phân tích theo quan điểm chức năng hệ thống

Thúc đẩy dịch vụ thông tin kinh doanh: dịch vụ thông tin kinh doanh EnterpriseOne (EBIS) thách thức và giải pháp chiến lược

Pháp luật về xử lý tài sản bảo đảm tiền vay là bất động sản của ngân hàng thương mại ở Việt Nam