Using peer feedback to improve students’ writing = Sử dụng phản hồi đồng đăng để nâng cao kỹ năng viết của học sinh. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10

Title: Using peer feedback to improve students’ writing = Sử dụng phản hồi đồng đăng để nâng cao kỹ năng viết của học sinh. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10
Authors: Vũ, Thị Thu Thuỷ, supervisor
Dương, Thị Phương Thảo
Keywords: Ngôn ngữ;Tiếng Anh;Phương pháp giảng dạy;Kỹ năng viết
Issue Date: 2012
Publisher: University of Languages and International Studies
Abstract: 40 p. + CD-ROM
The main aim of this action research carried out at Haiphong Community College (HPCC) is to investigate whether teaching sentence writing through students’ peer feedback is effective or not, the way in which students’ response to their peers’ writings and (...)
Electronic Resources
M.A. Thesis. English language teaching methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2012
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40447
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Nhận xét

Bài đăng phổ biến từ blog này

Nghiên cứu và ứng dụng thuật toán mật mã bảo vệ thiết kế FPGA

A study on family-related English and Vietnamese proverbs (from a lingual-cultural perspective) = Nghiên cứu các tục ngữ liên quan đến mối quan hệ gia đình trong tiếng Anh và tiếng Việt (nhìn từ góc độ ngôn ngữ và văn hóa). M.A. Thesis Linguistics

Nghiên cứu họ hệ mật WG trong mật mã hạng nhẹ