Using peer feedback to improve students’ writing = Sử dụng phản hồi đồng đăng để nâng cao kỹ năng viết của học sinh. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10
Title: | Using peer feedback to improve students’ writing = Sử dụng phản hồi đồng đăng để nâng cao kỹ năng viết của học sinh. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10 |
Authors: | Vũ, Thị Thu Thuỷ, supervisor Dương, Thị Phương Thảo |
Keywords: | Ngôn ngữ;Tiếng Anh;Phương pháp giảng dạy;Kỹ năng viết |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | University of Languages and International Studies |
Abstract: | 40 p. + CD-ROM The main aim of this action research carried out at Haiphong Community College (HPCC) is to investigate whether teaching sentence writing through students’ peer feedback is effective or not, the way in which students’ response to their peers’ writings and (...) Electronic Resources M.A. Thesis. English language teaching methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2012 |
URI: | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40447 |
Appears in Collections: | ULIS - Master Theses |
Nhận xét
Đăng nhận xét