Using peer feedback to improve students’ writing = Sử dụng phản hồi đồng đăng để nâng cao kỹ năng viết của học sinh. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10

Title: Using peer feedback to improve students’ writing = Sử dụng phản hồi đồng đăng để nâng cao kỹ năng viết của học sinh. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10
Authors: Vũ, Thị Thu Thuỷ, supervisor
Dương, Thị Phương Thảo
Keywords: Ngôn ngữ;Tiếng Anh;Phương pháp giảng dạy;Kỹ năng viết
Issue Date: 2012
Publisher: University of Languages and International Studies
Abstract: 40 p. + CD-ROM
The main aim of this action research carried out at Haiphong Community College (HPCC) is to investigate whether teaching sentence writing through students’ peer feedback is effective or not, the way in which students’ response to their peers’ writings and (...)
Electronic Resources
M.A. Thesis. English language teaching methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2012
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40447
Appears in Collections:ULIS - Master Theses

Nhận xét

Bài đăng phổ biến từ blog này

Nghiên cứu về các đặc điểm ngữ nghĩa và ngữ pháp từ vựng trong truyện ngắn Ông biết tuốt của nhà văn Somerset Maugham. Phân tích theo quan điểm chức năng hệ thống

Thúc đẩy dịch vụ thông tin kinh doanh: dịch vụ thông tin kinh doanh EnterpriseOne (EBIS) thách thức và giải pháp chiến lược

Pháp luật về xử lý tài sản bảo đảm tiền vay là bất động sản của ngân hàng thương mại ở Việt Nam