Utilizing the CAP (collocation - applying process) to improve a Group of second - year mainstream students' use of collocation in their writings = Sử dụng CAP (quá trình áp dụng cụm từ kết hợp) để phát triển việc sử dụng cụm từ kết hợp trong các bài viết
Title: | Utilizing the CAP (collocation - applying process) to improve a Group of second - year mainstream students' use of collocation in their writings = Sử dụng CAP (quá trình áp dụng cụm từ kết hợp) để phát triển việc sử dụng cụm từ kết hợp trong các bài viết |
Authors: | Đinh, Hải Yến, supervisor Nguyễn, Thị Dung |
Keywords: | Tiếng Anh;Phương pháp giảng dạy;Kỹ năng viết;CAP;Bài viết |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | University of Languages and International Studies |
Abstract: | 84 p. + CD-ROM + tóm tắt M.A. Thesis. English Language Teaching Methodology -- University of Languages and International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2013 The researcher conducted a study on raising 2nd-year students’ awareness of collocation in writing through the Collocation Awareness Raising (CAR) Process because they were largely unaware of this important issue. The researcher’s underlying aim was to exa (...) Electronic Resources |
URI: | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40420 |
Nhận xét
Đăng nhận xét